Weert en omgeving

Introductie Natuur in Weert en omgeving.
Op onderstaande tabel zie je een overzicht van de door mij bezochte natuurgebieden. Deze kun je aanklikken.
Woorden in de berichten die rood gekleurd zijn, verwijzen naar een onderwerp. Als je daar op klikt kom je in dat bericht terecht. Door links bovenaan het scherm op het pijltje te klikken, ga je weer terug naar het vorige bericht.

"De huidige gemeente Weert en omgeving was in oude tijden voor ¾ omringd door woeste gronden, plassen en moerasgebieden. Het "eiland van Weert" kon toen ook alleen maar bereikt worden via hoger gelegen zandruggen (een overblijfsel uit de ijstijd), die in de moerassige gebieden lagen." (Bron: Stan Smeets, in "Andermaal Altweert").
Volledige tekst >>

Select language

Volgers


zaterdag 23 december 2023

Fijne feestdagen en een gelukkig en gezond 2024

 

8 opmerkingen:

  1. Hoi Geer.

    Fijne dagen en een heel goed 2024 toegewenst.

    Groettie van Patricia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Gerard, ook voor jou en je dierbaren alle goeds voor het nieuwe jaar 2024, maar vooral gezondheid en mooie natuurmomenten.
    Groeten,
    Roos

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vreemd van mijn reakties. Ik klik ook alleen maar op publliceren. Fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij kunt er m.i. ook niks aan dat dat je reactie niet geplaatst wordt. Toch gelukt deze keer. Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wens jou fijn een gezellig 2024 en dat dit jaar mag worden wat je ervan verwacht. Maar ook dat ik weer mag genieten van je fotos en schrijven op dit blog. Ik heb voor dit jaar (is een schrikkeljaar) ook voor jou 366 dagen liefde, geluk, gezondheid en mooie dromen op jouw rekening bij de toekomstbank gestort. Wens je fijne uitgaven en een fijn nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook jou wens ik alle goeds voor het nieuwe jaar. Fijn dat je aan me hebt gedacht en het nodige op de toekomstbank hebt gestort. Ik ga er zeker gebruik van maken.......

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie wenskaart (foto)
    Voor jou ook een gezond en gelukkig 2024 gewenst.
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry dat ik zo laat reageer Tinie. Dank je wel voor jouw reactie en ook voor jou de beste wensen voor 2024

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief